FANDOM

    • Hlavní opravy aktualizace 1.1a
  • Opraveny chyby hratelnosti a textu:

- Opraven problém vývoje postavy s některými schopnostmi a dovednostmi. - Opraveny chyby týkající se dějové linie. - Opraven cyklus dne a noci druidů v aktu 5. - Opraveny erotické scény s ošetřovatelkami v aktu 5. - Opravy pečetních prstenů (některé byly možné získat dvakrát). - Opravena nekonzistence příběhu ohledně Erkyna v aktu 3. - Lokalizační opravy získávání zkušeností. - Mutagenní lektvary – nové opravy pro zobrazení zprávy. - Opraveny předměty používané v animacích jídla. - Geraltovi spojenci nyní vždy správně reagují na příšery. - Lovec lebek už není agent Smith (nereplikuje se). Pane Geralte, chyběl jste nám... - Echinopsy a archespory teď používají vlastní ostny místo šípů. - Opravy alchymistických ingrediencí získávaných z některých monster. - Havranova krypta – oprava geometrie a předmětů. - Opravena místa, kde měl hráč moci meditovat, ale nemohl. - Opravena nekonzistence příběhu v Berengarově úkolu. - Voják cvičící s loutkou ji nebude penetrovat. - Berengar při souboji nezmizí. - Spousta lokalizačních oprav (některé z nich nefungují se starými uloženými pozicemi!).

  • Opravené kódové chyby:

- Opraveny všechny odhalené problémy se stabilitou a pády hry. - Opraveny problémy hry při ovládání myší a WASD. - Opraveny problémy týkající se Alt-Tab (náhodné pády, zamrznutí, zablokování kurzoru). - UI: opraveny NPC honící neexistující nepřátele. - UI: několik oprav pokeru. - Opraveno zobrazení trvání elixíru kočky. - Opraveno vyhazování předmětů z inventáře. - Opraveny efekty zbraní během dialogů. - Při použití rychlého načtení se objeví dotaz. - Opravy nápovědy u nižších rozlišení (jako je 800x600). - Všechny přečtené knihy teď mají v popisu odpovídající poznámky. - Opraveny animace sezení u několika postav, které seděly vedle židle. - Opraveny chyby s Alt-Tab u dialogů a herního nastavení. - Při sesílání znamení Aard již nelze hru uložit. - Zvuk: opraven zvuk pištění krysy v minimalizovaném režimu. - Opraveny filmy a filmové scény pro podporu přepínání pomocí Alt-Tab. - Opraveny problémy s předměty objevujícími se ve skladištích. - U filmových scén a dialogů byly opraveny problémy, které způsobovalo kouzlo „blizzard“. - Opraven problém s efektem toxicity a přepínání pomocí Alt-Tab. - Opravy dokončování – animace se někdy nepřehrávaly. - Při vytahování neznámého předmětu ze skladu už uživatel neuvidí jméno elixíru. - Opraveno ukládání na těsných místech (hráč se po nahrání někdy teleportoval).

  • Opravy grafiky a zvuku:

- Chrámová čtvrť Wyzimy: ~30 fyzikálních oprav; opraveny sudy; ~10 dekoračních oprav. - Kaer Morhen: opravy divokých zvířat. - Kanály: opravy spících lidí; ~5 oprav vlastností předmětů; ~10 oprav umístění kostry. - Chrámová čtvrť Wyzimy a hořící Wyzima: prapor na věži už není černý. - Stará vila: opravy pohybu kostěje. - Opravy mutantů ohledně sekání hlav. Už žádné sekání hlav. - Oprava fyziologie vlkodlaka. - Stojan na kroužkovou zbroj už má kolizní tvar (hráč ani NPC jím nemůže projít). - Opraven jas Celiny pro interiéry. - Opravy nasvětlování rytířů Řádu. - Opraven chléb u animací jídla. - Detailnější model koně a vozu pro úvodní filmové scény. - Opraveny záznamy v deníku pro krypty. - Dítě ve filmové scéně v epilogu už nevypadá jako špatně sešitý malý Frankenstein. - Stará paní a trpaslíci - opravy animací nečinnosti.

+Táto aktualizácia opravuje chybu, ktorá sa občas vyskytovala v piatej časti hry a ktorá znemožňovala hru dokončiť.

Also on FANDOM

Random Wiki