FANDOM

    • Hlavní opravy aktualizace 1.2

  • Opravy textů a herních chyb:

- Opravena chyba, kvůli které nebyla Alina doma, ačkoliv měla být (Kapitola 4). - Opraven lektvar Manželčiny slzy. - Opravena použitelnost dveří v bažinách (Kapitola 5). - Opraven alchymista v dílně, který předává Geraltovi úkolové předměty (Kapitola 3). - Opraveno několik sebratelných předmětů na polích (Kapitola 4). - Opravena chyba s mizejícími nepřáteli v úkolu Strašidelný dům (Kapitola 2). - Opravena chyba s objevením Alvina (Kapitola 1). - Drobné jazykové opravy.

  • Programové opravy:

- Načítací časy jsou mnohem kratší! - Ukládání je mnohem rychlejší! - Další (a tentokrát mnohem lahodnější, kečupem ochucené!) zvýšení stability hry. - Oprava vzácné chyby, kvůli které se načítací pruh změnil na "červený trojúhelník". - Oprava sledování úkolů. - Opraven kurzor pro finální údery v úzkých prostorách. - Úkoly se nyní neaktualizují, pokud Geralt zemře, což způsobovalo různé problémy. - Opravy automatického ukládání (číslování). - Oprava uložených souborů – občas se v nich generovaly přebytečné informace. - Hra se automaticky neuloží, pokud je Geralt pod vlivem efektu, který zabraňuje hovořit s postavami (sražení, ochromení apod.) - v takovém případě pak totiž nemohl mluvit až do konce hry (sem prosím vložte strašidelné hudební téma). - Už není možné zaútočit na neutrální NPC, pokud při druhé (či nějaké další) sekvenci kliknete na ně, ačkoliv jste poprvé klikli na nepřítele (mlátit cizí lidi se nesluší, jasně?). - Marigoldova hudba už nemá ozvěnu, pokud dvakrát přejdete mezi lokacemi. - Hra si nyní již poradí s poškozenými uloženými pozicemi – vrátí se do hlavní nabídky. - Efekt pohybového rozmazání zmizí poté, co vyprchá účinek lektvaru Blizzard – vypít, změnit lokaci, animace... (díky Plastovi!) - Finální oprava chyby, kvůli které mizely zbraně nepřátelům z rukou. - Tráva a malé kameny se duplikovaly – opraveno. - Opravena chyba, kvůli které byl hráč zraňován strigou, když byl od ní daleko.

  • Grafické opravy:

- Opraveno několik dekorací. - Opravena animace při útoku barghestů. - V animacích se již nezobrazuje "černý kameraman".

Also on FANDOM

Random Wiki