FANDOM

Elf - jedna z humanoidných rás v Sérii zaklínač do Andrzeja Sapkowského. Elfovia sú jedna zo Starších rás (ako Gnómovia a Trpaslíci). Elfovia volaný Aen Sidhe prišli na Kontinent na ich bielych lodiach oveľa skôr ako ľudia, ale neskôr ako gnómovia, alebo trpaslíci. Elfovia žijú oveľa dlhšie ako ľudia, a po väčšine sú aj atraktívnejší. Ich charakteristické črty sú ostré uši a malé, rovnaké zuby, bez rezákov. Elfovia sú zodpovedný za kríženie sa s ľuďmi (vznikli tak Pol-elfov) a dryádami.

Ako aj iný Neľudia, elfovia sú tiež často prenasledovaný Nordlingmi. A preto, veľa elfov bolo členmi Scoia'tael banditov, spojecov Nilfgaardu počas invázie impéria do severných krajín. Za odmenu, cisár Emhyr var Emreis im dal vlastné územie v Dol Blathanna a spravil Enid an Gleanna ich kráľovnou.

Elfovia veria , že boli stvorený, narozdiel od ľudí, ktorí sa vyvinuli počas evolúcie. Práve kvôli tomuto sú ľudia podľa niektorích elfov považovaní za nič viac len opice bez ochlpenia.

Okrem Aen Sidhe, ešte existuje jedna skupinka elfov, volaných Aen Elle , ktorí obývú iný svet.

JednotlivciEdit

Dôležití elfovia Edit

Ostatní známi elfovia Edit

V Komixoch:

GalériaEdit

Also on FANDOM

Random Wiki