FANDOM

Najsevernejšie zo všetkých kráľovstiev. Pod jeho korunu patria aj kráľovstvá (či skôr kniežatstvá) Poviss, Telgar, Narog a Velhad. Kovir bol kedysi vazalom Redanie. Od jeho nadvlády sa odpútal porazením Redanskej armády, ktorú vyslal kráľ Radovid, aby tak potrestal Kovir za neplatenie daní. Kovir je najbohatšie zo všetkých severných kráľovstiev. Svoje bohatstvo získal hlavne vďaka námorného obchodu a zlatým baniam. Vojsko Koviru tvoria prevažne žoldáci z iných zemí, ktorých si Kovir môže vďaka svojmu bohatstvu dovoliť.

Vládca- pôvodne vládol v Kovire rod Throindenov, po jeho vymretí sa chopili vlády Thysenidi. Tí vládnu až dodnes, až na krátke obdobie vlády vzdorokráľa Idiho, ktorý bol porazený. Posledný známy vládca je Esterad Thyssen, ktorý sa veľkou mierou finančne podieľal na porazení Nilfgaardu. Jeho manželkou je Kráľovná Zuleika, spolu s ňou má syna Tankreda. Letným sídlom Thyssenidov je Pont Vanis, v zime sa presídľujú do Lan Exeteru. V Kovire bol videní tiež jediný zlatý drak na svete.

Mestá- hlavným sídlom je Pont Vanis, ďalšie mestá: Lan Exeter, Hengfors, Povis.

Also on FANDOM

Random Wiki